lørdag den 12. marts 2011

Hej!

Passionen for sukker og chokolade må deles, og jeg håber I er mange kageelskere derude, som vil dele den med mig. 
I mit første indlæg nogensinde vil jeg mægtig gerne vise min nyeste kreation frem.
En gulerodskage har pyntet sig med lånte fjer. Påfuglen blev lavet i går da mine bedsteforældre kom på besøg. Det er altid dejligt med gæster og det er især dejligt med en undskyldning for at bage en kage!
Kagen er smurt op med en farligt lækker cream cheese frosting. Fjer og hoved er lavet af fondant som er malet med bronze og pearl shimmer. Alt kan spises pånær de små fjer på fuglens hoved.
Tak fordi du læste med! 
Rigtig god lørdag!

7 kommentarer:

  1. Er du vimmer - den er s.. flot!!! Imponerende.
    Stor hilsen Nanna

    SvarSlet
  2. Mange tak. Er faktisk også lidt stolt af den :-)

    SvarSlet
  3. Rigtig flot - og dejligt at se noget anderledes! :-)

    SvarSlet
  4. Den fugl er jo intet mindre end fantastisk, det var også den der lokkede mig ind på din blog, og her bliver jeg vist....
    Laver du ikke en DIY på de fjer, jeg ville vildt gerne se mere detaljeret hvordan du gør...
    WOW
    Knus Pia

    SvarSlet
  5. Tak skal I have.

    Trylleæblet - Jo jeg kan da vist godt lave en DIY når jeg laver den nye påfugl til vinderen :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.