søndag den 8. januar 2012

Efterlysning!


Har du set denne elefant? Ejer du en, eller kender nogle som måske gør?

Det er en hånddukke, som man engang kunne købe i Tiger til 10 eller 20 kroner, men det er lige netop denne slaskede hånddukke som min søn har kastet sin kærlighed på. Han elsker "Elefanten", som den så kreativt er blevet døbt herhjemme og har den med alle steder...


Men selvom elefanter skulle kunne blive meget gamle, så frygter jeg at den ikke lever evigt og vil derfor se om ikke det er muligt at skuffe en dupleant. Så hvis der ligger sådan en hånddukke elefant bagerst i bamsehjørnet hos dit barn, så vil jeg meget gerne købe den eller eventuelt bytte med en meget sejere bamse.

Giv lyd!
Edith.

1 kommentar:

  1. Den slags ubrydelig kærlighed mellem sønner og krammedyr kender vi alt til her hos os. Jeg regner med, at du har andre til at holde øje med elefanter ovre i nabo-genbrugsbutikken, men falder jeg over en elefant på min vej, så snupper jeg ham med hjem til Silas :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.