tirsdag den 15. januar 2013

Skal du med til Cake Show?

På lørdag er der Cake Show i Roskilde og jeg er i fuld gang med forberedelserne. Skal nemlig deltage i bryllupskage kategorien og er vældig spændt på arrangementet! Jeg har aldrig før deltaget i en rigtig kagekonkurrence, så jeg tror det bliver sjovt!
Hvis du har lyst til at komme forbi og se flotte kager, hilse på eller lure på nogle af de mange kagebutikkers boder, så foregår det på Gimle fra kl. 10. Vinderne kåres kl. 13 og der bliver vist også en publikums favorit, så du kan smide en stemme på din ynglingskage.

Du kan læse mere om arrangementet HER.

Den eneste kagekonkurrence jeg tidligere har deltaget i, var Dr. Oetkers cupcake konkurrence hvor min påfugl var med i slutspurten, men desværre ikke vandt. Håber det går bedre i weekenden :-)



Ses vi?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.