mandag den 18. marts 2013

Blåbærmuffins m. lakrids cream cheese frosting

Søndagens snevejr krævede kage...

I weekenden skal jeg lave en bryllupskage og derfor skulle jeg lige teste en ny fremgangsmåde for cream cheese frosting for at se om den ville blive mere fast. Det ville den ikke... men kagerne smagte godt ;-) Og så fik jeg afprøvet en ny kombi som var rigtig lækker.

Opskriften på blåbærmuffins fandt jeg hos Sarah, så der må du smutte over hvis du vil se den. De er rigtig lækre og svampede!

Til Lakrids Cream Cheese frostingen brugte jeg bare den sædvanlige opskrift på Cream Cheese Frosting, undlod vanille og tilsatte lidt lakridspulver. 

Lakrids Cream Cheese Frosting:

60 g. blødt smør
125 g. flormelis
100 g. flødeost naturel
2 tsk. lakridspulver

Det hele piskes godt sammen. Nemt og lækkert.


1 kommentar:

  1. Øj, hvor lyder det som en alt for skøn kombination - de ser altså godt nok lækre ud :D

    - Anne

    SvarSlet