torsdag den 7. marts 2013

rolig, roligere og rarest

Vi forsøger at tage den med ro herhjemme. I alt for lang tid har vi haft alt for mange planer, så for tiden henter jeg Silas tidligt fra børnehave og så tager vi hjem og laver intet. Det er virkelig virkelig rart. Lige om lidt er det weekend og vi har slet ingen planer!! Fantastisk!
Jeg er også lidt slået ud i disse dage da tandlægen trak min sidste visdomstand ud i går, så jeg er fyldt med smertestillende og det gør mig skrækkeligt træt! Men heldigvis kommer der aldrig flere irriterende visdomstænder!!

I skal lige have et billede af en dybt koncentreret Bandilas til aftensmaden i dag:

Beklager den dårlige kvalitet, men en iphone tager kun gode billeder når der er masser af lys...



Jeg havde mægtig lyst til sushi i dag, men nåede ikke forbi fiskehandleren så det blev til en lidt skrabet udgave med rejer, meeen det var nu også lækkert og lidt forårsagtigt ;-)




God torsdag derude
Edith

1 kommentar:

  1. Ikke et dårligt valg at bruge den overskydende tid på sushiproduktion - lækkert :D

    - Anne

    SvarSlet